3 μπορεί να είναι οι κύριοι αφετηριακοί άξονες
προκειμένου να ξεκινήσει μία συνέντευξη:
1)Ξεκινά η πρώτη επαφή με πρωτοβουλία του ίδιου του μαθητή.
2) Αρχίζει η πρώτη επαφή από τον σύμβουλο.
3) Γίνεται εκκίνηση από κάποιο τρίτο πρόσωπο.
Είναι βέβαιο ότι η ασφαλέστερη περίπτωση είναι ο πρώτος άξονας, όπου το ίδιο το άτομο αναλαμβάνει την ευθύνη να αναζητήσει τη βοήθεια του συμβούλου. Αν και στην
περίπτωση του σχολικού χώρου, είναι ανάγκη ο ίδιος ο σύμβουλος να ενεργεί ενθαρρυντικά και να διευκολύνει τη συνάντησή του με τον μαθητή.
Κατά τη διεξαγωγή της συνέντευξης υλοποιούνται μια σειρά από ενέργειες:
1. Προετοιμασία
2. Αρχική διερευνητική φάση
3. Φάση αποσαφήνισης συναισθημάτων
4. Καθορισμός σκοπών και προγραμματισμός ενεργειών
5. Αναζήτηση λύσεων ή λήψη αποφάσεων
6. Εξάσκηση ή πρακτική εφαρμογή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου