Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

Σημαντικές οι διαπραγματευτικές δεξιότητες για επιτυχία στην εργασία

Τι είναι οι διαπραγματευτικές δεξιότητες και γιατί είναι σημαντικές για τον εργοδότη? 

Σ΄ ένα επαγγελματικό περιβάλλον ως διαπραγμάτευση ορίζουμε την συμφωνία μεταξύ 2 ή περισσότερων μελών. Οι διαπραγματεύσεις συνήθως περιλαμβάνουν έναν συμβιβασμό. Μπορούν να οδηγήσουν σε επίσημες συμφωνίες ή σε προφορική συμφωνία αντιμετώπισης ενός προβλήματος ή καθορίζουν μια πορεία δράσης.

μερικές θέσεις που απαιτούν δεξιότητες διαπραγμάτευσης είναι:

*πωλήσεις  * μάρκετινγκ * εξυπηρέτηση πελατών * δικηγόρος *μεσίτης κ.α. 

ακόμα και αν δεν ασχολείστε με κάτι από τα παραπάνω σίγουρα στην επαγγελματική σας πορεία θα έρθει η ώρα που θα πρέπει να διαπραγματευτείτε κάτι με τον εργοδότη σας  (μια άδεια διακοπών, μια αναρρωτική,  μια αύξηση, προαγωγή)

Είτε εργάζεστε σαν διευθυντής, είτε σε ομαδική θέση μπορεί να χρειαστεί να έρθετε σε διαπραγμάτευση με άτομα εντός ή εκτός της εταιρείας. Με τους συνεργάτες, με τους υφιστάμενους, με τους υπαλλήλους, με τους συναδέλφους σας.

Τι θέλουν οι εργοδότες?

*να είστε έτοιμοι να μοιραστείτε παραδείγματα των δεξιοτήτων διαπραγμάτευσης στην συνέντευξή σας, εάν είναι απαραίτητα για την δουλειά που θέλετε να προσληφθείτε. Να είστε έτοιμοι να δώσετε μερικά παραδείγματα από διαφορετικές καταστάσεις και διαφορετικές εργασιακές σχέσεις. (με συνάδελφο, προϊστάμενο κτλ)

θα σας βοηθήσουν οι παρακάτω ερωτήσεις για τις απαντήσεις σας

1)πως συγκεντρώσατε τα δεδομένα για να κάνετε την επιτυχημένη διαπραγμάτευση?

2)πως χτίσατε το θετικό κλίμα για την διαπραγμάτευση?

3)πως θέσατε τα επιχειρήματά σας και πως αντιμετωπίσατε τις αντιρρήσεις?

4)πως τελικά έκλεισε η συμφωνία και τι παραχωρήσεις κάνετε?






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου