Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Τα ΜΜΕ στις επαγγελματικές αποφάσεις του παιδιού


Όλα τα ΜΜΕ είτε είναι σε έντυπη είναι σε υλική μορφή, προβάλλουν πρότυπα, επαγγελματικές αξίες και καθορίζουν επαγγελματικούς ρόλους σε ένα παιδί ή έναν έφηβο.

********************************************************************
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι διαφημίσεις που προβάλλουν την γυναίκα να έχει και να προλαβαίνει πολλούς ρόλους (δουλειά, παιδί, σπίτι), ενώ ο άντρας ασχολείται αποκλειστικά με την δουλειά του.

********************************************************************
Έτσι τα παιδιά ενσωματώνουν ασυνείδητα τους ρόλους αυτούς και τους υιοθετούν στην ζωή τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου