Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

σε ποια περίπτωση πρέπει να απευθυνθούμε σε επαγγελματικό σύμβουλο παιδιών

Παραδείγματα παράλογων σκέψεων που μπορούν να κάνουν κάποιοι μαθητές, που χρήζουν συμβουλευτικής παρέμβασης είναι τα παρακάτω:
  • Αν αποτύχω στις Πανελλαδικές εξετάσεις θα είναι όλα μάταια και δεν θα έχει νόημα πια η ζωή μου.
  • Πρέπει να γράψω τέλεια σε όλα τα διαγωνίσματα για να ικανοποιήσω τους γονείς και τους καθηγητές μου, αλλιώς δεν αξίζω τίποτα σαν άτομο.
  • Προσπαθώ πολύ να με συμπαθούν και να με αποδέχονται όλοι μέσα στην τάξη μου και στενοχωριέμαι πολύ όταν κάποιοι συμμαθητές μου με σχολιάζουν αρνητικά.
  • Ζω με το άγχος συνέχεια μήπως τελευταία στιγμή δεν γράψω καλά και χάσω τη σχολή της προτίμησής μου.
  • Δεν ασχολούμαι καθόλου με τα κοινά της τάξης και του σχολείου μου. Το να αναλαμβάνω ευθύνες με αγχώνει πολύ και γι’ αυτό προτιμώ να μην το κάνω και να το κάνουν άλλοι για μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου